Jumaat, 2 Mei 2014

Terpilih

Saya terfikir  nak beli beg. Setelah beberapa minggu, menjadi teringin pulak. Tiap kali lalu depan kedai beg, mesti jeling. Saya tak mau beg yang terlalu mahal (bukan nak dibawa ke function ...ataupun gala..hehee). Tapi nak yang cantik dan berkualiti. Namun saya pun tak mau yang terlalu murah. Takut cepat kusam. Belum cari betul2 saya dah pening tengok banyak beg2 dipamerkan. Dalam banyak pilihan, saya rasa saya tiada pilhan. Semua yang saya tengok tidak terpilih
Pagi tadi cari sandal. Sandal yang ada dah koyak. Alhamdulillah. Allah mudahkan saya. Beli sandal dengan harga tertentu, saya berpeluang membeli beg dengan diskaun 30%. Walaupun cuma ada beberapa pilihan, tapi saya terus memilih satu tanpa rasa menyesal. Dan saya mendapat   2 barang keperluan sekaligus. Bahagia kan...bila kita dapat apa yang kita inginkan! Biarpun bukan branded item tapi rasa bahagia itu yang lebih 'branded' sebenarnya. RahmatNYA....untuk hamba.

Dan...apa yang saya rasakan sekarang? It's sweet!